دوشنبه، شهریور ۶

ترس از چه؟

کسی از دوستی پرسید، « این چرا نام خود را قرار نمی‌دهد. مگر او ترسیده است که نام او را بدانند برایش بد می‌شود.» آن دوست به من گفت که چرا نام خود را قرار نمی‌دهی که این گونه درباره‌ی تو نیاندیشند؟
با خود اندیشیدم که ترس برای چه؟ مگر کسی به خاطر عقیده‌اش می‌ترسد. و به راستی، ترس از که و از چه؟ بترسم که چه بشود. ترس از این که عده‌ای پرگو بنشینند و بگویند:« فلانی، این گفت و آن گفت؟»؟ چه اهمیت دارد؟ ترس از این که نکند چهره‌ی پاک من در نزد مردم ناپاک لکه‌دار شود؟ کدام چهره‌ی پاک؟
پس ترس از چه؟
E-mail: faridsobhany@yahoo.com

۳ نظر:

ناشناس گفت...

الله ابهی فرید جان

دوست عزیزم بنده وی لاگ شما رو لینک کردم اگه شما هم قابل بدونید و همین کار رو بکنی ممنون می شم.

شاد باشی


وفا.

ناشناس گفت...

در ضمن فرید جان لینک شما با عنوان
نگرشی تازه در وب لاگم اضافه شد.

تا تلالو حقیقت...


وفا.

فرید گفت...

بله، حتماً.