کسی از دوستی پرسید، « این چرا نام خود را قرار نمیدهد. مگر او ترسیده است که نام او را بدانند برایش بد میشود.» آن دوست به من گفت که چرا نام خود را قرار نمیدهی که این گونه دربارهی تو نیاندیشند؟
با خود اندیشیدم که ترس برای چه؟ مگر کسی به خاطر عقیدهاش میترسد. و به راستی، ترس از که و از چه؟ بترسم که چه بشود. ترس از این که عدهای پرگو بنشینند و بگویند:« فلانی، این گفت و آن گفت؟»؟ چه اهمیت دارد؟ ترس از این که نکند چهرهی پاک من در نزد مردم ناپاک لکهدار شود؟ کدام چهرهی پاک؟
پس ترس از چه؟
E-mail: faridsobhany@yahoo.com
دوشنبه، شهریور ۶
ترس از چه؟
- نوشته شده توسط
فرید
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)

۳ نظر:
الله ابهی فرید جان
دوست عزیزم بنده وی لاگ شما رو لینک کردم اگه شما هم قابل بدونید و همین کار رو بکنی ممنون می شم.
شاد باشی
وفا.
در ضمن فرید جان لینک شما با عنوان
نگرشی تازه در وب لاگم اضافه شد.
تا تلالو حقیقت...
وفا.
بله، حتماً.
ارسال یک نظر