سال نو را به تمامي ايرانيان و ايران دوستان تبريک ميگويم. سال ۸۵ با تمام بديها و اندکي خوبيش به پايان رسيد اما سال ۸۶ و تمام سالهاي آينده پيش روي ماست باشد که همگي، شاد و آزاد و موفق باشيم. باز هم سال نوي شمسي را به همگي تبريک عرض مي کنم.
سهشنبه، اسفند ۲۹
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)

۲ نظر:
الله ابهی فرید جان
امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشی
و همین طور در سال جدید دنیایی هماهنگ با ارزشهایت برای خودت بیافرینی
وفا.
با تشکر از وفاي عزيز
ولي شايد اگر از ارزشهاي من باخبر بودي اين حرف را نميزدي.
ولي در کل سالي خوب داشته باشي.
ارسال یک نظر