دوشنبه، مرداد ۲۶

آه

صدای دستگاه سرم در فضای ساکت اتاق پیچیده است. گرما و سرما همزمان برایم آزاردهنده است. در نیمه باز است. به نظر هوای سرد از بیرون می آید. درد در پهلویم می پیچد. لیوانی آب خنک می خورم. انگار همه اش بر عضوی داخلی از پهلویم ریخت. چرا که شروع به لرزیدن کرد. تب کرده ام. عرق تمام ملافه هایم را خیس کرده است. چرا باید این وضعیت را تحمل کنم. گاهی می خواهم فریاد بزنم. به پهلو می خوابم. درد دو برابر می شود. آه.
چرا؟ چرخیدن سخت است. این لوله ی موجود در آلت تناسلی ام انگار هر لحظه می خواهد از جا درآید. می خواهم فریاد بزنم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خوب تو بیمارستان مجهز تو آمریکا بستری شدی اگه تو یه کنج یه دخمه اونم نه از سر اشتباه در دوندگی بر سر اعتقادات به فس سیر کتک میخوردی و به این وضع در میومدی و شاید کمی بدتر چه میگوفتی؟
با این همه پین مدیسن وضع چنین بوده فکر بدون اون چی میشد